הסדרי נגישות

הנגשת אתר MAYERS.co.il לאנשים עם מוגבליות 

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים - נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרות הנגישות בתפריט:

              

  • התאמה לניווט מקלדת - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • התאמת האתר לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכזת נגישות בחברה
שם: שרית
טלפון: 050-6687419
אימייל: [email protected]

 פרסום הסדרי נגישות בחברה

  • אנו אתר אינטרנטי בלבד ללא קבלת קהל ואלו הם הסדרי הנגישות בחברה:
  • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה
  • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה
  • דברים מיוחדים כגון שירותים נלווים (הסעדה, מתקני ספורט ופנאי, שירותי דת וכד`)
  • דרכי התקשרות  (מייל, פקס, sms, צ`אט..)
  • הדרכות עובדים לשירות נגיש
  • מידע בפורמטים נגישים
  • נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי פרטים, חויות שירות, עזרה אישית ועוד.



    תאריך עדכון 19.08.22
Shopping cart
Sign in

No account yet?

Start typing to see products you are looking for.

תפריט נגישות