שאלות ותשובות

מהו זמן האספקה ?
זמן האספקה הוא 12 – 18 ימי עסקים עד הבית לכל הארץ, הודעות עדכון ותיאום ישלחו במהלך תהליך האספקה ושליח יתקשר לתיאום זמן קצר קודם. (ישנם תקופות שזמני האספקה משתנים בשל כוח עליון (לדוגמא: קורונה), חגי מכירות כגון: בלאק פריידי, סייבר מנדיי ועוד..)

מהו זמן האספקה למזמיני חודש נובמבר? (בלאק פריידי, סייבר מנדיי)
בתקופה זו עקב המצב הבריאותי בעולם, סגרים בחלק ממדינות אירופה, חגי מכירות ועומסים אצל חברות השילוח חלו עיכובים ושינויים בזמני האספקה כ16 – 24 ימי עסקים עד הבית לכל הארץ, יש לציין שחלק מההזמנות יגיעו מוקדם יותר, אנו כמובן נעדכן אותך לאורך תהליך האספקה בהודעות עידכון לנייד מהו צפי הגעה ושליח יתקשר לתיאום זמן קצר קודם. אנו עושים הכל על מנת לספק בזמן הקצר ביותר ללקוח.
 
מהו זמן האספקה לאיסוף עצמי ומאיפה ?
אנו אתר אינטרנטי בלבד ואין אפשרות לאיסוף עצמי.
 
מדוע זמן האספקה ארוך מהרגיל ?
חלק מהדגמים לא קיימים במלאי מידי בארץ ואנו מייבאים אותם מאירופה עבורכם, במידה והדגם שרכשתם אכן קיין במלאי בארץ הוא יסופק אליכם תוך 1-3 ימי עסקים.

איך ניתן לדעת מתי אקבל את ההזמנה ומה תהליך האספקה ?
בעת ביצוע ההזמנה באתר הודעת אישור הזמנה עם מס’ הזמנה תשלח אליך לנייד,
לאחר כ 24 – 48 שעות תשלח הודעה נוספת עם עדכון צפי אספקה משוער.
ימים ספורים לפני הגעה תשלח הודעת מעקב מס’ מעקב של חברת השילוח שבאמצעותה תגיע ההזמנה ותוכלו לעקוב אחריה, זמן קצר לפני הגעה שליח יצור קשר טלפוני לתיאום אספקה.
 
כיצד ניתן להחליף מידה דגם ?
במיוחד בשביל זה יצרנו את שירות החלפת מידה עד הבית, למימוש השירות נא להיכנס לקישור הבא https://bit.ly/3nWcb09 שם תוכלו להחליף מידהדגם באמצעות שליח שיגיע עד הבית ימסור את החדש וייקח את הישן בעלות של 30 ש”ח. נא לפעול ע”פ ההוראות שרשומות בקישור.

אם קיבלתי ואני רוצה להחזיר איך עושים זאת ?
לביצוע ביטול הזמנה נא לפנות לשירות הלקוחות בווטסאפ https://wa.me/message/UXIKU6KXZYJYF1 בצירוף מס’ הזמנה ולבקש ביטול הזמנה, תוך 2 ימי עסקים שליח מטעמנו יגיע בתיאום לאסוף את הנעליים וברגע שהחבילה תגיע למחסן (תוך 3 -5 ימי עסקים) יבוצע הביטול בניכוי 5% דמי ביטול ותשלח אסמכתא במייל.

איך ניתן לשלם באתר ?
אמצעי התשלום באתר הם: אשראי, העברה בנקאית, פייפאל ואשראי טלפוני.
בחירת אופציית התשלום מתבצעת לאחר הוספת מוצר לעגלה ומעבר לקופה שם ניתן יהיה לבחור אמצעי תשלום.
ניתן לחלק באשראי עד 3 תשלומים בחלון האשראי שיפתח לאחר שתלחצו על ”לתשלום מאובטח”.
כל תשלומי האשראי באתר מאובטחים תחת תקן PCI.
 
קיבלתי קופון, מה לעשות ?
איזה כיף ! למימוש קוד קופון באתר יש להוסיף את את המוצרים לעגלה ולעבור לקופה,
לאחר הזנת פרטי ההזמנה יש להזין בשדה ”קוד קופון” את הקוד שאותו קיבלת וללחוץ – שלח, המחיר יתעדכן אוטומטית בהתאם לקוד
 
כיצד נשלחת החשבונית ?
לאחר ביצוע התשלום באתר תשלח ממערכת אוטומטית חשבונית מס קבלה ישירות למייל שהוזן בפרטי ההזמנה, שים לב יתכן ומייל זה עבר לתיבת הספאם נא לבדוק.
במידה ולא קיבלתם חשבונית נא לשלוח פנייה לשירות הלקוחות בווטסאפ ונשלח שוב.

מאיפה מגיעים המוצרים ואם הם מקוריים ?
כל המוצרים מקוריים תחת אחריות לאורך 3 חודשים ונכנסים לארץ דרך אישורי מכס ישראל.
אנו מייבאים את הסחורה ממדינות אירופה או ארה”ב מספקים שעובדים אתנו זה זמן רב.
 
למה כדאי לי להירשם כלקוח רשום באתר ואיך עושים זאת ?
לקוחות רשומים נהנים יותר ! היסטוריית הזמנות ופירוט, מעקב הזמנה, הנחות מיוחדות ועדכונים לפני כולם.
להרשמה בקישור הבא https://bit.ly/39mdJwe .
 
איך יש לכם דגמים שאין להשיג בארץ והמחירים נמוכים ?
מומחיות צוות האתר היא למצוא את הדגמים החמים בעולם שאותם אנו מייבאים מספקים ותיקים שעובדים אתנו ממדינות אירופה או ארה”ב תלוי בהתאם לדגם והמחיר.
אנו עובדים על רווחיות הוגנת על מנת לספק המחיר המשתלם ביותר שאפשר ללקוח

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Start typing to see products you are looking for.

תפריט נגישות